לוגו oc-officecleaning

10 טיפים לניקיון משרדים באופן עצמאי

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

רוצים לשמור על משרד נקי ומסודר בעצמכם? בכתבה זו, נביא לכם 10 טיפים פשוטים ויעילים שיעזרו לכם לנקות את המשרד שלכם באופן עצמאי. בין אם אתם עובדים במשרד קטן או גדול, בין אם אתם אחראים על ניקיון המשרד בעצמכם או שיש לכם צוות ניקיון קטן, הטיפים האלה יעזרו לכם לשמור על סביבת עבודה בריאה, נעימה ופונקציונלית.

1. צרו תוכנית ניקיון:

הצעד הראשון הוא ליצור תוכנית ניקיון מפורטת שתקבע מה צריך לנקות מתי. ודאו שכל משימה מוגדרת היטב ומוקצה לה אדם אחראי. תוכנית ניקיון משרדים טובה תעזור לכם להבטיח שכל חלקי המשרד מנוקים באופן קבוע ושום דבר לא נשכח.

  • קבעו תדירות ניקיון לכל משימה: יומית, שבועית, חודשית או לפי הצורך.
  • הקצו אחריות לכל משימה לעובד ספציפי.
  • השתמשו בלוח תכנון או ביומן כדי לעקוב אחר התקדמות הניקיון.
  • היו גמישים ועשו שינויים בתוכנית הניקיון לפי הצורך.

2. השקיעו בציוד ניקיון איכותי:

ציוד ניקיון איכותי יעשה את העבודה קלה ומהירה יותר. ודאו שיש לכם את כל הציוד הדרוש:

  • רכשו מטליות מיקרופייבר רב-תכליתיות, ספוגים רכים ומברשות איכותיות.
  • ודאו שיש לכם מגוון חומרי ניקיון וחיטוי המתאימים למשטחים שונים.
  • השתמשו בפחי אשפה עם מכסים ושקיות אשפה חזקות.
  • שקלו לרכוש עגלת ניקיון מאורגנת לנשיאת כל ציוד הניקיון.
זכר מנקה את המשרד באמצעות שואב אבק

3. התחילו מהמשימה הקלה אל הכבדה:

התחילו את ניקיון המשרד במשימות הקלות יותר, כמו פינוי אשפה, ניקוי האבק מהמשטחים ושטיפת כלים. לאחר מכן, עברו למשימות הקשות יותר, כמו ניקוי שירותים, שאיבת שטיחים וניקוי חלונות.
חברות ניקיון משרדים נוהגות לחלק את משימות הניקיון ל2: השוטפות והיומיומיות במהלך היום והמשימות המורכבות יותר יהיו כחלק מניקיון משרדים בערב.

4. שימו לב לאזורים עתירי תנועה:

אזורים עתירי תנועה, כמו כניסות, מסדרונות ואזורי ישיבה, נוטים להתלכלך מהר יותר. הקפידו לנקות אותם בתדירות גבוהה יותר מאשר אזורים אחרים במשרד.

  • שטפו רצפות באזורים עתירי תנועה בתדירות גבוהה יותר.
  • חטאו משטחים שנוגעים בהם לעתים קרובות כמו ידיות דלתות, מתגי תאורה וטלפונים.
  • הקפידו לנקות כתמים ולכלוך באופן מיידי.

חשוב להגיד: לעיתים מורכב יותר לנקות אזורים עתירי תנועה כיוון שהם מתלכלכים במהירות רבה. כדאי לבצע במקומות כאלה ניקיון משרדים בערב, אם מתאפשר.

5. חטאו משטחים באופן קבוע:

חיטוי משטחים באופן קבוע יעזור למנוע התפשטות של חיידקים ווירוסים. שימו לב במיוחד למשטחים בהם נוגעים לעתים קרובות, כמו ידיות דלתות, מתגי תאורה, מקלדות וטלפונים.

  • השתמשו בחומר חיטוי המכיל אקונומיקה או אלכוהול.
  • חטאו משטחים כמו שולחנות עבודה, מקלדות, עכברים, טלפונים, ידיות דלתות ומתגי תאורה.
  • עקבו אחר הוראות היצרן על גבי חומר החיטוי.
  • אווררו את המשרד לאחר השימוש בחומר חיטוי.
שירות ניקיון משרדים

6. אל תשכחו את השירותים:

שירותים הם כר גידול לחיידקים, ולכן חשוב לנקות ולחטא אותם באופן קבוע. הקפידו לנקות את האסלות, הכיורים, האריחים והרצפה, וכן למלא את מיכלי הסבון וחומרי החיטוי.

  • נקו וייבשו את האסלות, הכיורים והאריחים.
  • חטאו את האסלות, הכיורים, הברזים ומתלי נייר הטואלט.
  • מלאו את מיכלי הסבון וחומרי החיטוי.
  • ודאו שיש מספיק נייר טואלט ומגבות נייר.

חשוב להגיד: הדבר לא נהוג בכל מקום, לדוגמה, ניקיון משרדים בתל אביב לרוב יעשה ע"י חברה חיצונית.

7. עודדו את העובדים לשמור על סדר:

סביבת עבודה מסודרת קל יותר לנקות. עודדו את העובדים לפנות את שולחנות העבודה שלהם בסוף כל יום, לאחסן מסמכים וציוד במקום המיועד להם ולזרוק אשפה לפחים.

  • שתפו את תוכנית הניקיון עם כל העובדים.
  • בקשו מהעובדים לפנות את שולחנות העבודה שלהם בסוף כל יום.
  • עודדו אחסון מסודר של מסמכים וציוד.
  • הציבו פחי אשפה בכל מקום נגיש.
עובד עובד

8. הפכו את הניקיון לחוויה מהנה:

צרו שגרת ניקיון צוותית והפכו את משימות הניקיון לחוויה. שימו מוזיקה טובה, הביאו צ'ופרים ואלכוהול וכך תפיקו את הליין הראשון למסיבת ניקיון משרדים בתל אביב.

כמו כן, תוכלו להפוך את הניקיון לפעילות צוותית ותחרותית ולתגמל עובדים על שמירה על סדר וניקיון.

9. שמרו על סביבת עבודה בריאה:

סביבת עבודה נקייה לא רק נראית טוב יותר, אלא גם תורמת לבריאות העובדים. ניקיון קבוע יעזור למנוע התפשטות של מחלות ולשפר את איכות האוויר במשרד. לכן, חשוב לבדוק את המסננים, המזגנים ומערכת האוויר במשרד שלכם ולנקות אותם מפעם לפעם.

10. שקלו לשכור שירותי ניקיון משרדים מקצועיים לעזור בחלק מהעבודה:

בחירת חברת ניקיון מקצועית לחלק מעבודות הניקיון עשויה להיות פתרון מצוין עבור עסקים רבים, וזאת מסיבות מגוונות:

חברת ניקיון מקצועית

חיסכון בזמן:

ניהול עסק מצריך השקעה רבה של זמן, וקשה למצוא זמן פנוי נוסף לביצוע עבודות ניקיון יסודיות. חברת ניקיון משרדית מקצועית תבצע את העבודה במקומכם, ותאפשר לכם להתמקד במשימות העסקיות החשובות באמת.

חיסכון בכוח אדם:

העסקת צוות ניקיון פנימי עשויה להיות יקרה ומסורבלת, ודורשת גיוס, הכשרה וניהול עובדים. חברת ניקיון מקצועית תדאג לכל אלה, ותחסוך לכם את הצורך להתמודד עם כל הבירוקרטיה והאתגרים הכרוכים בכך.

ניקיון איכותי ומקצועי:

חברות ניקיון מקצועיות מעסיקות צוותים מיומנים ומנוסים בעלי ידע נרחב בטכניקות ניקיון מתקדמות ובשימוש בחומרים איכותיים. הן יבטיחו לכם ניקיון יסודי ומוקפד של כל חלקי המשרד, תוך שימת דגש על פרטים קטנים ועל שמירה על היגיינה גבוהה.

שירות ניקיון משרדים מקצועי

שקט נפשי:

כאשר אתם נעזרים בחברת ניקיון מקצועית, אתם יכולים להיות בטוחים שהמשרד שלכם נקי ומסודר באופן קבוע. זה ייתן לכם שקט נפשי וימנע מכם לדאוג לגבי נושא הניקיון, ותוכלו להתמקד בצמיחה ובהצלחה של העסק.

התאמה אישית:

חברות ניקיון מקצועיות רבות מציעות מגוון רחב של שירותי ניקיון, המאפשרים לכם להתאים את החבילה לצרכים הספציפיים שלכם. תוכלו לבחור את תדירות הניקיון, סוגי השירותים הנדרשים, תוכלו לבחור בניקיון משרדים בערב או במהלך היום וכך תוכלו ליצור היבריד – חלק מהעבודה תיעשה ע"י עובדי המשרד וחלק מהעבודה תעשה ע"י חברת הניקיון. הדבר נפוץ בניקיון משרדים בתל אביב.

ציוד מתקדם:

חברות ניקיון מקצועיות משתמשות בציוד ניקיון מתקדם וחדשני, המאפשר ניקיון יעיל ומהיר יותר תוך שימוש בכמות קטנה יותר של מים וחומרי ניקוי.

טיפים לבחירת חברת ניקיון מקצועית:

  • קבלו המלצות: התייעצו עם חברים, קולגות או בני משפחה שעובדים עם חברות ניקיון מקצועיות.
  • בדקו את המוניטין של החברה: חפשו מידע על החברה באינטרנט, קראו ביקורות של לקוחות אחרים וודאו שהיא בעלת מוניטין חיובי.
  • פגשו עם נציגי החברה: קיימו פגישה עם נציגי החברה כדי לקבל מידע נוסף על השירותים שהם מציעים, לשאול שאלות ולוודא שהם מבינים את הצרכים שלכם.
  • הקפידו על חוזה: ודאו שכל תנאי ההסכם ביניכם לבין חברת הניקיון מפורטים בכתב בחוזה מסודר.
  • ודאו שהחברת הניקיון משתמשת בחומרי ניקיון ידידותיים לסביבה שאתם סומכים עליהם, כאלה שהם היפואלרגניים ולא מזהמים.

לסיכום

יישום הטיפים המוזכרים לעיל יעזור לכם לשמור על סביבת עבודה נקייה, מסודרת ובריאה, תוך חיסכון משמעותי בזמן ובכסף.
זכרו, ניקיון משרדים יכולה להיות משימה מורכבת ולכן הקפידו לתכנן מראש, בצעו התארגנות מתאימה וכמובן, בואו בגישה חיובית.
בהצלחה!

המלצה
אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024